wtorek, 8 listopada 2016

Budka

Dzisiaj chciałam pokazać Wam jak wykonałam krok po kroku budkę dla ptaków, która może być dekoracją każdego wnętrza. W pierwszym momencie chciałam zrobić zimową wersję, ale ponieważ jesień jest bardzo krótka i śnieg zazwyczaj przychodzi zbyt szybko, postanowiłam wykonać budkę w nieco  jesiennych kolorkach.

Today I want to show you how I was making step by step a small booth for birds. In first moment I was thinking to make some kind of winter house, but autumn is very short and very often snow is comming too soon. So I decided to make it in autumn colours cause I like it a lot.

Mam nadzieję, że zdjęcia pokażą Wam wszystko :)

I will try to show you all on photos and I hope it will be clear for you :)


Najpierw nałożyłam gesso i paste strukturalną 
First of all used gesso and modeling paste 



Now i used dry pastel sepia dark 








Wykorzystałam / I used 

Budka dla ptaków - BAZA     napis LOVE #2 MAŁE - 3szt.


Mam nadzieję, że Wam się podoba 
I hope you like it :) 


                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz