sobota, 16 września 2017

Niezwykłe kartki / Unusual Cards

Hej wszystkim!
Dziś kontynuuje z moimi kartki! Chciałam Was dziś zainspirować do stworzenia pracy na Snip Artowe wyzwanie (kto jeszcze tego nie zrobił), dlatego wyorzystałam jego trybikowy temat
Wyzwanie #31 Trybiki
W dalszym ciągu tworzę po dwie prace z wykorzsytaniem różnych technik, ale tym razem moja baza jest.... jak mogłabym to powiedzieć? Inna, niezwykła! Hahaha
Jednej z nich nadałam rdzawy, stary syl natomiast drugą chciałam pokolować.
Co o tym sądzicie? Czy są one niezwykłe?
Buziaki

Hi everyone!
I continue with my cards !!!I wanted to use the theme of this month's challenge to inspire you if you have not already done so ....
#31 Challenge Gears
 I still creating two and with different techniques but this time the base of them is .... how could I say ??? different? unusual ??? hahaha
while one has a rusty, old style ....to  the other one I wanted to give it color!
what do you think??? they are unusual???
xoxo





Wykorzystałam / The products I have used:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz