środa, 7 grudnia 2016

Deliktnie / Gentle

Dzis mam dla was mini blejtram. Użyłam mojej ulubionej tekturki - mandalowej koronki oraz ramki z kolekcji Secesja które w towarzystwie kwiatków i gałązek stanowią oprawę małego blejtramu dla mojej mamy. W tle wykorzystam ażurowy element  pocięty na kawałki. Całość miała być kobieca i delikatna i chyba mi się udało. Kolorki to mgiełki i farbki plus duuuuzo gessowania na sucho zeby je ładnie wybielić

Today I have for you mini canvas ,that I made for my mum. I used my absolute favorite piece - big lace from mandala collection. Nice accent is intricate frame that peek outside my work and add some interest to this work. Background piece is one of panels. All together is coated with paints and dry brushed well with gesso







Wykorzystałam / I used
 Mandalas Dreams - Mandala #1  tło ażur -  ORNAMENT  Ramka "secesja" - owal, krata

1 komentarz: